Cateva infomatii despre cum sa alegi cele mai bune carti de vizita
Ne-am comandat cartile de vizita, le-am primit, ne uitam la fiecare si totul este in ordine. Pretul a fost bun, serviciile firmei ireprosabile.
Totusi cum stim daca am ales bine cartile de vizita?
Pentru ca noua ne plac, dar cei care le vor primi nu se stie ce parere vor avea. Ca sa ne asiguram ca am ales bine putem sa prezentam mostrele oferite inainte de producerea efectiva unor parteneri si clienti pentru a primi un feedback sincer. O alta metoda prin care putem sti daca am ales bine in privinta unor carti de vizita este analiza concurentei, observarea unor modele de carti de vizita de la alte companii din acelasi domeniu pentru a vedea cum s-au integrat elementele de branding si datele importante in layout-ul lor destul de flexibil.
Cartile de vizita alese bine sunt si relevante, au informatii relevante, pe langa faptul ca arata bine. Informatii relevante inseamna date care sunt chiar utile celor care au nevoie vreodata de produsele si de serviciile noastre, cartile de vizita nu trebuie sa fie niciodata doar o bucata de carton sau hartie unde incercam sa ingramadim cat mai multe lucruri inutile. O carte de vizita este bine aleasa si atunci cand impactul sau este cel scontat. Designul si modelul, personalizarea toate acestea trebuie sa isi atinga scopul si la un moment dat clientul sau partenerul sa apeleze la dvs. si dvs. sa castigati ceva de pe urma acestei intalniri, chiar si telefonice.
Cartile de vizita sunt bune si in momentul in care, mergand intr-o vizita sau discutand cu cineva le vedeti foarte aproape de respectivul, deci le-a pastrat si e constient ca are nevoie de dvs., de serviciile si produsele oferite de compania pe care o conduceti. Pentru ca asta isi doreste fiecare individ care ofera o carte de vizita pana la urma, ca informatia care apare pe ea sa se „lipeasca” de cel care o primeste si sa reapara in mintea sa ori de cate ori e nevoie de produsele si serviciile puse la dispozitie.